Subject: Kooskõlastamiseks - looduskaitsetööd Lahepera järve väljavoolul ja Lahe jõel
From: "Jan Siimson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Sander Sandberg | RMK" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 10:43:56 +0300

Tere

RMK soovib kalade rändetingimuste parendamise ja veerežiimi taastamise
eesmärgil eemaldada ummistuse Lahepera järve väljavoolul ja Lahe jõel
Tartu maakonnas, Peipsiääre vallas, Lahe külas. Kavandatavad tegevused on
täpsemalt kirjeldatud lisas: „LÜ OBJ 3373 Lahepera järv“. Kuna
planeeritavate tööde ala jääb osaliselt tee kaitsevööndisse ja silla
ette/alla, soovib RMK Transpordiameti seisukohta, tingimusi ja/või
soovitusi, millega arvestada töö tellimisel ja teostamisel. Tegemist on
erakorralise ja kiireloomulise tööga ning seetõttu palume vastust esimesel
võimalusel!

Küsimuste tekkimisel või lisainformatsiooni saamiseks palume võtta
ühendust RMK looduskaitseosakonna veeökoloogide juhiga (Sander Sandberg –
[email-masked] <mailto:[email-masked]> , telefon 5399
9832)

Kooskõlastuse ja tingimused palume saata RMK üldmeilile
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega

Jan Siimson

looduskaitseosakond

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>